Pomôžeme zlepšiť správu vašej organizácie
na moderný a spoľahlivý systém

Pomáhame občianskym združeniam, odborom, kultúrnym spolkom a iným neziskovým organizáciám

Členské výhody

Nákupné skupinové benefity, ktoré zatraktívnia vašu organizáciu. Nových členov odteraz získate jednoduchšie.

Automatizácia

Automatizácia administratívnych procesov a zasielania emailov. Dovoľte aby sofvér pracoval za vás.

Digitalizácia

Elektronizácia dokumentov. Odbúrajte zbytočné papierovačky a vybavujte dokumenty online.

Súlad s GDPR

Ochrana osobných údajov – náš CRM systém a jeho riešenia sú v súlade s platným GDPR nariadením. 

Členské benefity, výhody & zľavy

Váš Člen môže ušetriť aj 150€ ročne

Pomôžeme vyjednať pre vašu organizáciu nákupné skupinové benefity vo vhodných firmách. Tieto benefity tak zatraktívnia vašu organizáciu a nových členov odteraz získate jednoduchšie.

Umožnite vašim členom (a ich rodinným príslušníkom) ušetriť peniaze pri ich nevyhnutných výdavkoch alebo získať lepšie služby bez akýchkoľvek príplatkov v rôznych oblastiach.

Zľavy na online nákupy

Od nákupu potravín, elektroniky, odevy a obuv, knihy, vzdelávanie, zdravie a krása či cestovanie, zážitky a kultúra.

Zľavy v kamenných obchodoch

Na nákup pohonných hmôt, stavebnín, potravín a všetkého možného čo sa predáva fyzicky v obchode.

Zľavy na služby Telco & poistenie

Telekomunikačné služby (paušál, internet, televízia);
Poistenie majetku, vozidiel – PZP a havarijné, profesnej zodpovednosti, úrazu, poistenie podnikateľov.

Zľavy u partnerov na vyžiadanie

Máte vaše združenie záujem o výhody v konkrétnej oblasti? Zabezpečíme ich.

Chytré pre prírodu.
Chytré pre úsporu nákladov.

Odbúrajte stereotypnú administratívnu prácu. Vďaka automatizácií získate desiatky hodín práce a ušetríte mzdové náklady. Odbúrajte náročné papierovačky, pomocou digitalizácie ušetríte náklady na papier, tlač i priestor na šanóny. A pomôžete tým aj prírode 🙂

CRM, digitalizácia & automatizácia

Spomaľuje rozvoj vašej organizácie neproduktívna administratívna práca? Zmeňte to!

Využite automatizáciu procesov v celom životnom cykle správy členov. Od získania nového člena, cez pravidelnú správu až po ukončenie členstva. Nahraďte papiere ich elektronickou verziou. Nahraďte excel pokročilým CRM systémom. Generujte zákonné reporty jedným klikom. Nechajte systém vykonávať administratívu. Používaním našich riešení získate pre zamestnancov vášho sekretariátu vzácny čas na činnosti, ktoré sú dôležité a prinášajú vám hodnotu.

Ako mesačne šetriť až 60 hodín práce?

Všetci pracovníci na sekretariátoch združení to poznajú…  pravidelne sa opakujúce, stereotipné a nudné administratívne činnosti.

Klasicky rôzne kontroly v šanónoch; prepisovanie údajov z papierov do excelu; generovanie reportov pre vedenie alebo štátne inštitúcie, pravidelná kontrola a párovanie platieb členských príspevkov s bankovým účtom, pripomienky neplatičom členského príspevku, administratíva školení a vypršaných licencií pre členov, a pod.) – každý mesiac stále to isté dokola.

Hodina práce tu, hodina práce tam a ono sa za celý mesiac nazbiera niekoľko desiatok hodín neefektívne vynakladanej práce. Pravidelné administratívne činností je možné vďaka automatizácií procesov, elektronizácií a digitalizácií delegovať na CRM systém. Nechajte softvér pracovať za vás.

 

CRM funkcie pre organizáciu
Automatizácia správy členskej bázy.

Automatizovať je možné všetko. Podľa potreby združenia-organizácie či už plne autonómne podľa stanovených pravidiel. Alebo s medzikrokom kedy CRM systém vytvorí úlohu (potreba manuálne schváliť aktivitu-zmenu) poverenej osobe v rámci vášho združenia-organizácie.

Náš CRM systém je modulovateľný. Vyberte si pre automatizáciu jednu, dve či rovno aj všetky funkcie.

Vyplnenie prihlášky nového člena online; žiadosť o zmenu údajov člena online; pravidelná kontrola a párovanie platieb členských príspevkov s bankovým účtom; pripomienky neplatičom členského príspevku, ukončenie členstva ak nastanú vopred definované podmienky; hromadný emailing či personalizované rozosielanie emailových šablón napr. s výzvou členom vyplniť report; agregovanie elektronicky vyplnených údajov od členov do zmysluplných reportov a generovanie požadovaných výkazov; a pod.

V jednoduchosti povedané všetku stereotypnú prácu, ktorú vykonáva človek pri spracúvaní údajov cez papierové dokumenty, žiadosti, výkazy, potvrdenia je možné delegovať na CRM systém.

Digitalizácia - jednoduché získavanie nových členov

(Ne)Skutočný príbeh:
Na sekretariáte združenia-organizácie zvoní telefón. Asistentka zdvíha slúchadlo. Volá ďalší neistý potenciálny nový člen s dotazom. Prosím v akom stave je moja žiadosť o členstvo, už pred týždňom som poštou posielal vypísanú žiadosť a zatiaľ sa mi od vás nikto neozval. Asistentka odpovedá: Aha, nadiktujte mi vaše meno a email. Pozriem šanóny prijatej pošty či vás nájdem. Máme toho veľa. Napíšem vám odpoveď do 15 pracovných dní. A pamätajte uhradiť členský príspevok, inak vás nevybavíme.“  Pridala by vám takáto skúsenosť dobrý pocit z takýmto spôsobom vedenej organizácie/zväzu/združenia?

 

Založenie-získanie nového člena môže byť odteraz „na počkanie“ bez zdĺhavej práce. Žiadosť-prihlášku má budúci člen možnosť podať sám cez online formulár. Oprávnená osoba (admin) iba skontroluje vyplnené údaje a žiadosť / prihlášku jedným klikom schváli alebo zamietne (nie je potrebné prepisovať údaje z papierov do excelu a pod.).
Týmto klikom systém spustí sériu automatizovaných úkonov podľa potreby (napr. zašle sa personalizovaný email novému členovi s oznamom o schválení členstva a s PDF prílohou s pokynmi pre ďalšie kroky; ďalej zaradenie tohto člena do zoznamu kandidátov pre povinné zaškolenie a certifikáciu – a systém zašle členovi email s ponukou aktuálnych termínov školení aby si vybral; a pod.)

Prispôsobenie CRM na mieru

Každá organizácia či združenie má iné poslanie a iné potreby. Je napríklad veľký rozdiel, či ide o kultúrnu činnosť alebo o záchranársky zásah. Potreba rýchlosti posunu informácií môže byť úplne rozdielna, rozsah údajov o členoch sa môže diametrálne líšiť – od jednoduchej emailovej adresy ku komplexným podrobným záznamom.

Náš CRM systém je štruktúrovaný ako “Lego-skladačka”. Je schopný sa presne prispôsobiť požiadavkám a potrebám tej ktorej organizácie v danom čase. Zapnúť či vypnúť moduly, funkcie, oprávnenia, definovať vlastné typy a štruktúru dát,…

Prepojenie vášho webu s CRM databázou

Prepojenie vašej webstránky s CRM systémom je jednoduché. S impementáciou vám pomôžeme. Požadované online formuláre sa vložia pomocou krátkeho kódu, tzv. iFrame. Nie je potrebné žiadne zložité programovanie.

Bezpracná pravidelná kontrola a oprava/aktualizácie chybných údajov o členoch

Nie je nič horšie ako keď sa vaša organizácie v prípade potreby zrazu nevie spojiť s doteraz aktívnym členom. Telefón, email či adresa je už neplatná…

CRM systém v mene vašej organizácie posiela v pravidelných intervaloch personalizované emailové šablóny so žiadosťou o potvrdenie správnosti vedených údajov; s možnosťou pre samotného člena rýchlo, bezpečne a jednoducho údaje aktualizovať vo vašej databáze. Aktualizácia údajov môže byť podľa vašich potrieb buď automatická alebo ju ešte bude schvaľovať poverený zamestnanec organizácie s prístupom do CRM systému (admin).

Pokročilá správa členskej základne

Rozsiahle možnosti filtrácie, grafické prehľady údajov, možnosť zaznamenávania ďalších vlastných údajov, priradenie a archivovanie dokumentov k členom, online podávanie žiadostí o zmenu údajov, elektronická nástenka a mnohých iných možností.

Pokročilá správa osobných údajov

Žiadosť o zmenu / doplnenie udajov môže každý člen vybaviť jednoducho online, buď pomocou svojho smartfónu cez členskú zónu a/alebo cez online formulár na vašej webstránke.

Hierarchia práv k údajom pre organizačné úrovne

CRM systém počíta s tým, že organizácie majú celoslovenskú pôsobnosť a sú rozdelené na krajské, okresné organizačné jednotky; niekedy až na mestá či dokonca kluby. Každá úroveň má svojho vedúceho. Systém umožňuje nastaviť každej úrovni s prístupom rozdielne práva pre čítanie, zápis, editáciu, export a mazanie údajov.

Napr. vedúci mestskej pobočky daného združenia môže v jeho úrovni prístupu vidieť zoznam len členov svojho mesta a ich údaje, ale nemôže údaje editovať ani mazať; môže si k členom zapisovať svoje vlastné poznámky a úlohy (napr. o požičaní výstroja a dátumu pre vrátenie, o dostupnosti člena a pod).

Najvyšší prístup pre vedúcu sekretariátu umožňuje prezerať celú databázu, vytvárať, editovať, anonymizovať, mazať do koša akýkoľvek údaj.

Zálohovanie údajov

Všetky databázy (údaje) sú automatizovane pravidelne zálohované, na troch geograficky rôznych miestach.

V prípade výpadku straty údajov na jednom mieste, je tak možné dáta vždy obnoviť zo zálohy.

Správa údajov v súlade s GDPR

Modernizácia vašej správy s naším systémom vyrieši rad problémov ohľadom platnej legislatívy, týkajúcej sa spracovávania a ochrany osobných údajov.

Spôsob zabezpečenia a ochrany údajov v CRM systéme ako aj na digitálnych preukazoch, zodpovedá aktuálnym požiadavkám a oslobodí vašu organizáciu od rizika pokút za neplnenie zákonných povinností.

Vaši členovia budú mať navyše dobrý pocit z toho, že vedia, aké údaje o nich vediete, že si ich môžu kedykoľvek aktualizovať, a že ich dáta sú zabezpečené najmodernejším spôsobom na úrovni bezpečnosti ako internetové bankovníctvo.

CRM výhody pre členov
Maximálne bezpečná správa údajov

Údaje o členoch, databázy ako i prístup do členskej zóny člena sa prevádzkujú na zabezpečených šifrovaných spojeniach.

Maximálne bezpečná správa údajov

údaje o členoch (databázy) sú automaticky niekoľkokrát zálohované, aby nedošlo k strate zapísaných údajov

Elektronizácia a automatizácia administratívnych činností

všetky tzv. “papierovačky” je možné elektronizovať a zautomatizovať. Napríklad automatické emailové pripomienky na úhradu členského príspevku na ďalšie obdobie; automatické generovanie a odoslanie Žiadosti o udelenie výročných ocenení pre členov; poloautomatické generovanie pracovných výkazov, štatistických výkazov a pod. Akékoľvek papierovačky môžu byť spracované systémom, čo šetrí aj našu prírodu.

Nové možnosti vnútro-organizačnej komunikácie s členmi

Zodpovedná osoba na sekretariáte (admin) môže jednoducho rozosielať emaily vo forme predpripravených personalizovaných šabón svojim členom (buď všetkým členom naraz; alebo len vyfiltrovanej skupine členov, napr. len členom ktorí meškajú s úhradou členského poplatku, ktorí sa zúčastňujú na súťažiach a pod).

Pravidelne opakujúce sa organizačné aktivity sa môžu automatizovať (napr. automatický personalizovaný e-mail tým členom, ktorí majú posedných 7 dní na úhradu členského poplatku na ďalšie obdobie;  a ak člen nezaplatí tak CRM systém mu pošle predpripravenú personalizovanú šablónu emailu s oznamom o ukončení členstva a PDF prílohou s poďakovaním za doterajšiu spoluprácu)

Digitálny preukaz

Digitálny preukaz: súčasťou nového systému je aj moderný, digitálny preukaz, ktorý každý člen získa prostredníctvom online aktivácie vo forme PDF priamo na mail a môže si ho vytlačiť a fyzicky používať. Nový preukaz obsahuje meno člena, číslo preukazu a unikátny QR-kód, ktorý je priamo a nonstop prepojený so správou organizácie. Ďalej môže tiež obsahovať čiarový kód, ktorý si každý člen môže dobrovoľne aktivovať, ak má záujem o získanie dodatočnej funkcie preukazu “peniaze späť” vo viac ako 140.000 obchodoch na svete. Na želanie organizácie je možná aj výroba plastových preukazov za poplatok podľa cenovej kalkulácie v závislosti od celkového počtu členov.

Jednoduchý e-shop (One stop shop)

Doplnkový modul One stop shop umožní jednotlivým členom vytvoriť si zjednodušený e-shop s ponukou tovarov, výrobkou alebo služieb. E-shop je verejne prístupný, člen svoj e-shop môže kdekoľvek promovať. E-shop umožňuje prijímať a spravovať objednávky, poskytuje prehľad o objednávkach a poznámkach k objednávkam.

Koľko stojí CRM systém?

Digitalizácia vašej správy, riešenie problematiky ochrany osobných údajov vašich členov a zamestnancov, zavedenie nových plastových členských preukazov so zašifrovanými dátami o členovi – toto všetko je obvykle veľmi drahá záležitosť.

V závislosti od počtu členov prevádzka systému môže stáť v priemere na jedného člena od 20 centov ročne do 2€ ročne.

My ponúkame dve možné formy riešenia:

Platená verzia

CRM systém sa poskytuje ako SaaS služba s povinnosťou platiť pravidelnú platbu za prevádzkovanie systému. Jednotlivé prvky systému (vrátane grafiky členskej zóny) sú prispôsobené na mieru. Systém sa odovzdáva s kompletným nastavením a zabezpečením zaškolenia vybraných poverených osôb. Konzutácie on-line k dispozícií.

Bezplatná (bartrová) verzia

Spolupráca pri ktorej vaša organizácia neplatí priame úhrady v Eurách. Náklady na prevádzku CRM systému hradíme my. Na oplátku sa vaša organizácia zaväzuje pravidelne marketingovo propagovať medzi svojimi členmi výhody, zľavy a benefity, ktoré pre vás portál clenskevyhody.sk bude prevádzkovať.

Komu pomáhame?

Naše služby poskytujeme pre členov veľkých i malých afinitných skupín, rôznym združeniam, zväzom, organizáciám či firmám.
Aktuálne poskytujeme služby týmto zväzom:

Slovenský zväz včelárov

Členovia Dobrovoľných hasičských zborov SR

Nové nezávislé odbory v spoločnosti SLOVNAFT a.s.

Chcete benefity a výhody aj vo vašej organizácii?

Zabezpečiť členské výhody pre vašu organizáciu je jednoduché

Zistite, ako vám môžeme pomôcť poskytnúť členom väčšiu hodnotu.

Zmeňte spôsob, akým vaši členovia nakupujú benefity ešte dnes.